Cos

Garantii si service

GARANTII

 

1. Toate Bunurile comercializate de catre SC TEHNO PLUS SRL, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorului. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin de la producator.

2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de SC TEHNO PLUS SRL, certificatele de garantie sunt emise de producator, MAKITA ROMANIA SRL, care are o retea de service nationala.

3. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa comenzi@scule-electrice-online.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

4. In cazul unei defectiuni, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

 

TERMEN DE GARANTIE:

  • 12 LUNI - pentru persoane juridice si scopuri profesionale;
  • 24 LUNI - pentru consumatori persoane fizice, utilizare casnica.

Declaratia de Conformitate este disponibila in manualul de utilizare.

 

CONDITII  DE  GARANTIE:

 

Drepturile consumatorului sunt conform prevederilor OG 21/ 92 cu modificarile si completarile ulterioare si prevederile L449/2003

  1. In cazul solicitarilor de reparatii in garantie, cumparatorul este obligat sa prezinte Certificatul de Garantie  impreuna cu factura/ chitanta originala de cumparare a produsului.
  2. Perioada de garantie acordata de fabricant pentru produsele mentionate pe factura/ chitanta de cumparare decurge de la data cumpararii,.
  3. Cu exceptia viciilor ascunse (material si/sau manopera), garantia nu acopera accesorii,   consumabile, precum si toate subansamblele casabile ce intra in componenta produselor achizitionate (cablu de alimentare, perii colectoare, sisteme de prindere, mandrina, carcasa, angrenaje, rulmenti, garnituri, seturi de reparatii  etc.) care se uzeaza ca urmare a utilizarii normale a produsului.
  4. In cazul aparitiei oricarei defectiuni in perioada de garantie va rugam sa contactati magazinul care a vandut produsul sau cea mai apropiata unitate service autorizata.
  5. Cumparatorul beneficiaza, contra cost, de service post-garantie, cu piese originale.
  6. In cadrul termenului de garantie, se asigura remedierea gratuita a defectelor aparute si reclamate de cumparator pentru produsul respectiv.
  7. Deteriorarile de genul zgarieturilor, socurilor sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii nu intra in garantie.
  8. Durata medie de utilizare a produselor este de 6 ani. Pentru aceasta perioada cumparatorul benficiaza, contra cost, de service post-garantie, cu piese originale.
  9. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care a prezentat produsul defect si pana la data repararii acestuia.
  10. In cadrul termenului de garantie, remedierea prodului trebuie efectuata intr-o perioada rezonabila de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator.Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta lipsa de conformitate a produsului.

 

PIERDEREA GARANTIEI

 

Garantia se pierde pentru oricare dintre conditiile urmatoare:

  • orice produs Makita fara marcaj CE sau care nu este un produs original Makita;
  • modificari neconforme efectuate asupra produsului;
  • atasarea de accesorii neconforme;
  • defecte cauzate de utilizarea produsului intr-un mod neconform manualului de utilizare cu referire la utilizarea defectuoasa, slaba mentenanta, utilizare neglijenta sau suprasolicitarea produsului, cadere, lovire, tensiune de utilizare neconforma specificatiilor, etc.;
  • a fost facuta o interventie neautorizata;
  • nu poate fi identificata seria de fabricatie;
  • una din piesele neacceptate pentru inlocuire de catre client influenteaza calitatea reparatiei;
  • utilajul a fost necorespunzator manipulat sau suprasolicitat;
  • utilizatorul nu a respectat recomandarile de manipulare, intretinere si revizie a produsului;
  • neprezentarea la solicitarea reparatiei a chitantei/facturii originale de cumparare a produsului insotita de prezenta informare asupra conditiilor de garantie si a certificatului de garantie completat si semnat de unitatea care a afectuat vinzarea;
  • nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de utilizare si intretinere precizate in prospectele si instructiunile ce insotesc produsul la livrare si de care cumparatorul a luat la cunostinta;
  • constatarea de catre specialistii firmei a faptului ca defectul reclamat se datoreaza vinei cumparatorului;
  • incredintarea produsului spre a fi reparat altor persoane/ firme neautorizate;
  • utilizarea produsului in alt regim de lucru decat cel pentru care a fost conceput;
  • modificarea/desigilarea produsului de catre persoane necalificate/neautorizate;
  • clientul nu vine cu scula la revizii, cand aceasta functioneaza anormal ( merge cu zgomot; accesoriile se fixeaza cu jocuri anormale – unde este cazul; nu dezvolta puterea maxima, etc ) sau la cel putin 6 luni sau mai devreme cand merge in regim intensiv ( cioacanele rotopercutoare si alte scule au seturi de intretinere ).